חדרים נקיים כל הפתרונות: המדריך השלם

עם כל הכבוד לכל מה שהכרתם עד היום בתחום, חדרים נקיים מהווים תחום עם ייחודיות לכשעצמו הדורש חברה מקצוענית ובעלת ציוד מותאם.
"טוטאל-טק" המתמחה במתן כל הפתרונות קצה ללקוחות מכל קשת המשק הישראלי עם דגש על ציוד לחדרים נקיים, תכנון, הקמה ופירוק במידת הצורך.

תחום החדרים הנקיים תופס תאוצה בשנים האחרונות בקצב מסחרר.
מדובר אפוא על מערך רחב היקף הזוכה לביקושים כמעט בכל ענפי המשק בארץ ובעולם, לרבות רפואה, קוסמטיקה ופארמה, תעשייה, חקלאות ואפילו קנאביס רפואי.

חדרים נקיים כל הפתרונות המדריך השלם - טוטאלטק

חדרים נקיים – אז במה מדובר למעשה?

הרעיון נסוב סביב הצורך להסב חדר או חלל קיים לחדר בעל רמת ניקיון וסטריליות גבוהה, הנמדדת בהתאם למספר החלקיקים לכל מטר מעוקב של אוויר.
חדרים נקיים מאופיינים גם ברמת טמפרטורות מוגדרת (לרוב סביב 20 מעלות), יחד עם זרימה המוגדרת לכ-0.1 מטר לשנייה ורמת לחות הנעה בין 45-55 אחוזים.
על מנת להבטיח מבעוד מועד התאמה של חדר נקי, נדרשות גם מערכות בקרת אקלים שתפקידן לסנן את האוויר, כאשר גם הליך הניקוי עצמו של החדר נדרש להתבצע עם ציוד וחומרים מיוחדים.

אגב, כדאי לדעת כי על מנת להבטיח כי מלאכת ההתאמה של חדרים נקיים תתבצע באופן מיטבי, על צוות ההתקנה או הסבת החלל להצטייד בלבוש מיוחד, המותאם לעבודה בחדר נקי, שכן גם בני אדם נחשבים לגורם מזהם ופולט חלקיקים שעלולים לפגוע בהליך ההסבה לחדר נקי.

איתכם לאורך כל הדרך

קבוצת "טוטאל-טק" מהווה קורת גג אחת לתחום החדרים הנקיים.
ברשות החברה מגוון רחב של ציוד ייעודי מתכלה או קבוע של החברות הבינלאומיות המוערכות ביותר, ביניהן "קימברלי-קלארק", "ניטריטקס", "ביו-קלין", "טקניפיור" ועוד.

בין המוצרים השכיחים המשווקים על ידי הקבוצה לחברות המובילות במשק, ניתן למנות: תאים נקיים ומנדפים, ריהוט לחדרי הלבשה וחדרים נקיים, מוצרי מעבדה מתכלים, מוני חלקיקים לבחינת חדרים נקיים, מוצרי אספקה סטרילית ועוד.

שימוש במוצרי החברה יבטיח התאמה של החלל המיועד לחדר נקי בסטנדרט הגבוה ביותר, תוך התחשבות בקריטריונים הקפדניים ושמירה על סביבה סטרילית לחלוטין.

צפו במבחר המוצרים שלנו – מנדפים, תאים נקיים ⇐

דילוג לתוכן